Ilman day by day

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, May 27, 2007

aku terkunci di luar..... grrrrr!!!

-aku terpaksa merempat smlm kerana terkunci di luar.
-wallet dgn segala kunci (termasuk kunci kereta) tertinggal di dalam rumah.
- rasa tension yg teramat sangat.
- kunci spare ada dgn kakak aku yg berada di London.
- satu lagi kunci spare ada dgn bapak aku di Kota Bharu.

Idea2 yg keluar utk mengatasi masalah ini
1. balik ke kelantan, duplicate kunci dan balik semula ke kl.
2. pecahkan mangga dan pecahkan pintu.
3. mintak bapak aku courier kunci spare and amik MC ari Isnin.
4. panggil 'lock master'.

aku choose option no 4 and it cost me RM180. RM70 utk buka satu kunci, RM70 x 2 (mangga dan kunci pintu) + RM30 (service charge... damnn!!). Anyway aku gembira sebab mangga dan tombol pintu tidak rosak dan aku rasa kagum jugak ada org boleh bukak pintu mcam tu, sebijik macam dlm cerita Hollywood.

si Lock Master tu berjaya bukak pintu rumah aku dlm masa 10 minit!!

jadi kepada sesiapa yg terkunci di luar, silalah telefon Lock Master ini utk mendapatkan perkhidmatannya 0163857580.

*ini bukan bertujuan mempromosikan Lock Master ini, tapi sekadar membantu sesiapa yg akan bernasib malang!

No comments: